Altijd gratis verzenden

Producten van Dolly Dekbed worden altijd gratis verzonden. Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code

Levering

Als de bestelling op werkdagen voor 10.00 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad dan geldt er een levertijd van 1-2 werkdagen (DHL). Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. dit kan alleen wanneer:

  • Je het product beschadigt hebt ontvangen
  • Een verkeerd product geleverd hebt gekregen

Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 14 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren.

Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Ga naar het contactformulier via contact, geef aan om welk ordernummer gaat en je e-mailadres.
  2. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
  3. Je ontvangt een nieuw dekbedovertrek

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.

+31 (0)6 20 06 88 58

dolly@dollydekbed.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.